HHO

Diskusní téma: HHO A VODÍKOVÝ GENERTOR

dymnAliedlese qgxvc

siciotoltalpafe | 27.09.2020

online gambling https://onlinecasinouse.com/# gold fish casino slots <a href="https://onlinecasinouse.com/# ">online casino games </a> slots for real money

Vodík

Motorář | 30.11.2016

Zdravím všechny bublinkáře :)
Již jsem na tyto stánky přispíval svou trochou do mlýna, když jsem poopravoval Petra a jeho mylný výpočet 6000 litrů vzduchu při 3000 otáčkách za minutu u čtyřdobého motoru o objemu válců 2000 ccm. Tož si to dohledejte, je to někde před dvěma lety.
Nebudeme tedy řešit kolik jak velký motor veme vzduchu za minutu, protože už jsem uvedl, že motor (benzínový atmosferický) si veme při spotřebě paliva 5L/100km cca 1000 litrů vzduchu za minutu.
Takže spotřebováváme 1000 litrů vzduchu za minutu, což je s ohledem na výskyt 21 procent kyslíku v atmosféře nějakých 210 litrů kyslíku. Ale kolik spotřebujeme vodíku ? Popravdě jsem nevěděl, kolik ho přesně v atmosféře máme, jen to že vzácných plynů máme 1 procento. Prátelé, představte si, že vodíku máme v naší atmosféře matičky země 0,000055 procent. Takže takto: Jedeme a motor nám spolyká za minutu 210 litrů kyslíku a 0,055 litrů vodíku.
Kolik že dělá to bublátko směsi ? 2 litry za minutu ? Takže nám to vyprdí 1,32 litrů kyslíku a 0,66 litru vodíku.
K 210 litrům kyslíku přidejme těch našich 0,63 procent navíc a k těm 0,055 litrům vodíku přidejme 1145 procent (ano JEDENÁCTIAPŮL NÁSOBEK).
Píšu to jen tak na zamyšlenou. Prostě bublifuk zvýší obsah vodíku v nasávaném vzduchu jedenáctinásobně.
Tož E85 jsem již odzkoušel (a zavrhnul), takže možná nastane čas.....

Re: Vodík

Motorář | 01.12.2016

Oprava:
Bublátko vyprodukuje 2 molekuly vodíku a 1 molekulu kyslíku, takže je to s obsahem plynu naopak a za minutu máme vodíku ne jedenáctiapůl násobek, ale 23násobek s vyvíječem oproti atmosferickému vzduchu.
Omlouvám se za pochybení.
Pokud je tu někdo z odpůrců i příznivců této technologie a má znalosti nejen fyziky a chemie, ale i spalovacích motorů a má k tomu co říct, nechť tak učiní :)

Re: Vodík

pepa | 16.12.2017

díky vodíku dochází k vyžší teplotě spalování lépe se tak využije energie paliva a klesnou tak i emise tak jak ve spalovně při spalování odpadků při vysoké teplotě nejsou emise. Glen Miler z USA vyvynul lepší metodu rozkladu vody elektřinou s využitím desetiny proudu ,postavil vůz čistě na vodu , v americe totiž koupíte v rámci tuningu nerezové bloky motorů jako zdroj el. mu stačil solární panel. Lidi běžte do toho ničeho se nebojte pokroku nikdo nezabrání

jedeto

Radek | 29.06.2015

ze zacatku sem tomu neveril a 2 roky sem proste skousel jestly to neni nake vymysl , jak se rika dobra vec nepotrebuje reklamu , dvaroky sem to v dilne testoval a vyrabjel proste skousel sem co to dela a jestly to co se pise je pravda nesmytese dat samozrejmne odradit sou lyde kteri vas odsusuji ale jasu splachovaci mne spis zajimalo jeslito funguje za ty dva roky stovky variaci , a ten chlapek co to vymyslel , onoto dooprady fuguje , da se stim svarovat , pouzivam to na ohrev vody a somo mam to v aute no co nato j to cistejsi jezdim o 2 litri min a to za lezi je se jede nekdy to aj vypnu a proste 140-160 dam nekdy provetrat ale 110 -115 je v norme usetrite palivo mam dsl fiat dublo 1.3 multijet 2008 maka , kdyz jedu do dablinu a spet 300km tak ze 600km za 35eur co je super jezdil semto 70 eur ....... FUGUJETO MUZETO TO POMLOUVAT A OKECAVAT , uz si uvedomto ze nebyt tech to lidi tak dodneska rozdelavate ohen pazourkama , vsim netesi co mate kolem sebe to vsechno vymyslel clovek a jeto ho vyc jenom mocnosti nato nikdy neukazou nakom by vydelavaly samy nasobe hahahahahahahahah cus mejtese neverici tomas

Re: jedeto

John | 10.08.2015

ja to mam s nejakym pocitacel volo , varim na 15 A , a auto si bere porad stejne , mozna ze to ma vetsi silu , nebo se vic chadi ale spotrebas je porad stejna zadny velky rozdil , co sim mam delat ,

Re: Re: jedeto

JOHN | 10.08.2015

kdyby me nekdo porad kde je chyba bylo by to super , me to nesetri nic , ted varim na 15 A spotreba porad stejna , pocitac VOLO pro hydro , pocitac auta porad mu striksa porad stejne https://www.dropbox.com/sh/l5nlqz2rz13glkv/AAD0ClL0rOAFwoSIUdnmFZsUa?dl=0

Re: Re: Re: jedeto

Roman Holub | 01.03.2016

proč je spotřeba pořád stejná?.....Protože to nefunguje! HaHaO plyn je jakš takš dobrý na pájení, slabší svařování apd....v autě je to pouze placebo efekt a lidi kteří na to skočej jsou stejně blbý jako důchodci, který koupěj předražrný hrnce

Re: Re: jedeto

pepa | 16.12.2017

jo ale to dělá lambda sonda , klesnou emise počítač nacpe víc paliva a tak paradoxně i vzroste spotřeba ,elektronik dokáže signály z lambda sondy upravit

HHO + LPG

Luboš | 19.04.2015

Dobrý den,
mám volkswagen POLO 1.2 40kW, provoz na LPG, najeto 152 000 km. Po delším přemýšlení a váháná, zda neudělám chybu, jsem do auta namontoval sestavu od autonavodu. Ujel jsem teprve 90 km, ale první dojmy jsou:jezdí to opradu lépe, motor je živější a nemusim tolik řadit např. pod kopcem je přejezd, dříve jsem musel dost vytočit trojku a pak přeřadit, teď tam nechám čtyřku a motor se v pohodě rozjede.U motoru 1,2, který má nepatrně snížen výkon provozem na LPG je to znát! Spotřebu zatím nevím. Mám nastaven odběr generátoru 4 A.
Luboš

Re: HHO + LPG

Petr | 24.04.2015

Gratuluji, jste první člověk na světě, který má vyšší výkon než dodá. Při odběru 4A vyvíječ vyrábí bublinky jak v sifinové láhvi a vám na to motor táhne na čtverku jako divý........ Tak to je mazec.

Re: Re: HHO + LPG

Luboš | 05.05.2015

Bla bla bla

Re: Re: HHO + LPG

pepa | 16.12.2017

A vy jste první člověk na světě který neví že na vodík lítají i rakety je to nejvíkonější palivo a elektrický proud vodík nevyrábí ,ale uvolnuje ho z vody tudíž zákon zachování energie není možné uplatnit protože nepřeměnuji el. na vodík ale těžím vodík z vody jako se těží ropa ze země.

Re: HHO + LPG

Tomas | 25.01.2020

Zákon zachování energie bych do toho neplet nejde o přeměnu elektřiny na vodík ,ale o těžbu vodíku pomocí elektřiny. Stejně těžíme uhlí pomocí horníků, tak že Einstein dobrý ,ale používat hlavu.. Vodík už tu je a stačí ho z vody jen vytěžit...

hho

oktavka | 31.03.2015

zdravim -jak koukam tak se dobre bavite urazenim jen druheho misto aby jste si pomahali!!!no jo je videt typicka ceska povaha!!este ze tam uz nejsem pres 13 let

Re: hho

Petr | 18.04.2015

Není možné urazit někoho konstatováním, že věří nesmyslům. Odkdy nic dává výkon ?

Jen taký dotaz

Radim | 14.02.2015

Dobrý den,na chlazení elektrolytu bych chtěl použít staré hliníkové chlazení a chci bych se zeptat,jestli by mi s ním destilovaná voda s 10% KOH nemohla něco udělat(poleptat,rozpustit,...).A nevíte jaký tlak dokáže elektrolýza vyvinout a jestli to nemá nějaký dopad na efektivitu zařízení.Předem děkuji Radim

Re: Jen taký dotaz

Petr | 11.03.2015

Musí vám být jasné, že hydroxid pohlcuje hliník. Jestli máte dost chladičů, bezmeznou důvěru v zázrak tak jen do toho...

Re: Jen taký dotaz

Petr | 11.03.2015

Když se malinko zamyslíte, porovnáte vyprodukovaný objem plynné směsi, musí vám být podezřelé tvrzení, že nicotné množství této směsi v porovnání s nasátým objemem vzduchu a paliva za jednu minutu je asi 8000 menší. Nikdo ani na okamžit nemůže myslet vážně, že toto nic rozpohybuje auto a o to méně bude spotřebováno palivo z nádrže. To je stejné jako tvrdit že generátor v elektrárně roztočíte rukou.....

Dobrý den

josef | 07.09.2014

Chtěl bych se zeptat zda někdo ve zlínském kraji má s hho zkušenosti a poradil by mě do začátku. děkuji. email pepawrf@seznam.cz

Re: Dobrý den

brut | 30.11.2014

Ve zlínském kraji je hodně hlupáků, procentuelně asi nejvíce ze všech krajů v ČR. Jistě ti nějaký poradí, možná zrovna jeden z distributorů.
Faktem zůstává, že tahle blbina jen zvýší spotřebu o 0,1 - 0,3 litru / 100km.

Re: Dobrý den

Ondra | 21.01.2015

mam to doma a beha to ... Plzen

HHO

Igor Sid Sidak | 04.09.2014

No zajima me to. Neverim. A proto si opatrim HHO jednotku do auta abych si to vyzkousel. No kdyby to fakt slo tak bych byl rad. Jinak to vyuziju jako autogen nebo horak...hhh :D

Re: HHO

Jan | 11.03.2015

Tak jak to šlape? Jako autogen těch pár bublin asi nebude mít sílu uvařit vajíčka. Pro provoz motor už to možná bude stačit na hospitalizaci. Vlastníte ještě občanku nebo vám ji raději odebrali ????

Re: Re: HHO

Michal Petroš | 07.04.2015

ve starem voze nexia daewoo rv1995 1500ccm spotreba spadla o 3 litry plynneho vodiku vyrobil 2,8 l/m nepouziva se jako palivo do motoru primo ale jako katalyzator horeni kdyz motor jede jen na benzim tak vybuch jde od svicky smerem k pistu kdezto kdyz se prida hho jako katalyzator smes plynu se navaze na molekuly benzinu a vybuch nastane v celem valci okamzite motor se po instalaci uklidnil zmensila se kourivost odber generatoru staci vykompenzovat treba dennim svicenim jinak svarecka je z toho taky dobra casto vyuzivam ze auto nasrastuji generator odpojim od motoru dam horak v pohode se s tim daji i palit plechy ci pajet medene potrubi na topeni jinak vetsiny vozu uspora nenastane kdyz se motor neobelze nejakym ovladacem lambda sondy nebo map/maf senzoru nektere motory to dokazou i bez obelhani tim ze ziskaji pri nizkych otackach vice vykonu takze majitel slape min na pedal nemam ty placebo sady prodavane u patlalu na internetu jedunavodu.cz a podobni obelhavaci sic jejich zarizeni funguje ale nema takovy vykon jaky je potreba ja vyrobil generator podle vzoru stana mayera je o nem i dokument na youtube v cestine pridani hho neni o tom vyrobit hektolitry za minutu aby auto jelo jen na vodu samosebou by to take slo ale vzhledem k tomu ze pri spaleni hho vznikne voda takze by rezively ventily krouzky a vyfuk pri vymene za nerezavejici materialy by slo urcite na ten muj sekacka na travu 150ccm chytne a jede na plne otacky normalne az na tu plivajici vodu z vyfuku placebo to neni je to funkcni na 100% jinak mimo svarecku jde generator vyuzit na spoustu veci vareni ohrev vody na koupani nebo topeni v dome ve spojeni s fotovoltaickymi clanky mate cistou energii ktera se vrati a uprime na chate kde neni moznost plyn pripojit jsem za tento generator rad protoze vareni na elektricke plotynce je mi protivne :D hodne zdaru pri odsuzovani neceho o cem vite houby

tak jak teda?

lukas babylon | 14.06.2014

Musim priznat, ze takovou nabitou diskuzi jsem necetl uz dlouho. Jedna vec z toho plyne zcela jasne. Pan Petr by si to mel zkusit v praxi a ostatni se ucit fyziku ;-)

No a ted jeden dalsi snilskej napad pro posouzeni uspornosti. Kdyby byl na aute generator, ktery by auto v podstate jen brzdil a nebo se zapinal pri jizde z kopce nebo tak nejak, to by nejak neylo uplatnit a setrit prirodu? Me se zda, ze po tom ani fakt nikdo moc netouzi. Lidi na vsechno kaslou....

Re: tak jak teda?

Petr | 11.03.2015

Pan Petr si vzal kalkulačku do ruky a počítal a porovnával objemy. 2 litrový motor při 3000 otáčkách spotřebuje tisíce litrů vzduchu za minutu. Těch několik bublin při odběru vyvíječe cca. 5A vyrobí za minutu možná pár dcl. plynu ale spíše méně. Vychází to i ze spotřebované vody za hodinu a množství vodíku a kyslíku, které by se dalo takto rozkladem vody vyvinout. Už kdysi jsem v hodinách chemie absolvoval praktické ukázky rozkladu vody stejnosměrným proudem a ta trocha stačila tak na zapálení plynu ve zkumavce. Na oblbování lidí se vždy dobře vydělávalo a jak se zdá, pořád i bude....

Výzva na ověření "účinnosti" HHO

Grond | 30.05.2014

Tak šup, ozvěte se, ať nám "pochybovačům" ukážete pravdu:
https://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014052901

Re: Výzva na ověření "účinnosti" HHO

Czgeorge | 03.06.2014

Klidne. Souhlasim s tim co pise d-fens. Na aute co probihalo mereni nikdy nedosahne niceho

zamysleni

XXX | 26.05.2014

Jen se ptám,když to tak snižuje spotřebu a zlepsuje spalovániproč to safra automobilky nepouživaji?? proč vymýšlí start-stop,odpojování válcu a emise honí močovinou nebo AD blue? nehledě na prodejnost vozu s nizkou spotřebou...asi je někde chyba...netuším co ta sranda stoji ale jezdim LPG za 17 kč litr za cenu prstavby 16 tis...a šetřím....misto 7-8 benzinu cca9 plynu. je to starsi berligo a za rok se mi uz daavno zaplatilo.

Re: zamysleni

Dan | 30.06.2020

Ale ony to pouzivaly, dokonce se to montovalo na nemecke tanky.
Na Vase proc Vam odpovim - protoze byznys. Napr system start/stop je uzasny nicic turba, ad blue staci zjistit kolik stoji mocovina bezne a mocovina do auta, stejnej nesmysl jako mero. HHO generator ma prinos redevsim v prubeznem cisteni spalovacich cest (od sani po vyfuk), tim nasledne dochazi ke snizeni provoznich nakladu. Pro samostatny provoz na HHO by bylo potreba pouzit jinou metodu rozkladu nez ss elektrolyzu. Napriklad vf rezonancni elektrolyzu, ktera dosahuje velmi vysoke ucinosti. Funguje velmi pekne, akorad je treba si ohledat vf ruseni okoli soustavy v provozu!!!

Zkušenosti

Martin | 23.04.2014

Ahoj máte někdo zkušenosti s produkty www.autonavodu.cz. Mluvil jsem i s majitelem, ten to samozřejmě chálil, ale mluvil jsem i s kamarádem, co to od něj má, a ten byl taky spokojený. Má to od něj ještě někdo?

Re: Zkušenosti

Venca | 13.05.2014

Martine nevím jak autonavodu, ale já to mám od www.tankujvodu.cz a v pohodě, spotřeba se snížila. Koukni níže.Venca

Re: Re: Zkušenosti

Czgeorge | 15.05.2014

Ano ja to kupoval u pana Bůžka a v pohode.

velké naftové motory

ares | 12.04.2014

Zdravím, nevíte někdo, jak by to mohlo být proveditelné u nákladních vozidel? Třeba u staré dobré Tatry 148? Samozřejmě by to muselo být výrazně větší, nejlépe aby to produkovalo co nejvíce, někdo tvrdí, že to snižuje až o polovic.

Re: velké naftové motory

Jenda | 19.04.2014

zkus toto:
https://www.autonavodu.cz/katalog/produkty-1/nakladni-auta-9/

Re: Re: velké naftové motory

brut | 20.04.2014

Chceš přihrávat kšeft Bužkovi?

Re: velké naftové motory

brut | 20.04.2014

Vůbec se tím nezabývej, je to celé jen podvodný trik, jak vyrazit peníze z důvěřivců. Energetická náročnost na rozklad vody je vyšší, než posléze dostaneš spálením takto vzniklého vodíku.

Re: Re: velké naftové motory

Czgeorge | 04.05.2014

Tak ty jsi chytrolín :-)))
Zakony fyziky asi neznáš !!!
Hlupáku neosuzuj, když jsi nevyzkoušel! Mám to v Toyota LC 120 a úspora je z 9.4 l na 100/km na 6.8
Nekritizuj !!!

Re: Re: Re: velké naftové motory

Venca | 11.05.2014

Jo Jo.. já se musím smát taky jak si tak pročítám tuto a jiné diskuse o HHO. Máš pravdu Czgeorge.. Byl a jsem velkým nedůvěřivcem ke všemu co si nemohu vyzkoušet nebo ověřit u jiných na vlastní oči. Papír nebo web snese vše jak se říká.. Jelikož ale jezdím, a rozpočet na benzín není neomezený :-) , tak jsem se rozhodl to vyzkoušet protože na druhou stranu jsem a vždy budu výzkumník pro vše nové na zemi, ve vzduchu a výš :-). No jednoduše koupil jsem si sadu na https://www.tankujvodu.cz/ a mam s tím najezděné už přes 5000km a v průměru mi spotřeba klesla s původních 7,7 na 5,8l. Tak se těmto negativním přístupům jenom směju. Chlapi vy, co počítáte fyzikální vzorečky (asi neúplné :-) ) tak počítejte dál, ale něco zaspíte... jinak skvělý web greenczech.cz, palec nahoru....Venca

Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

czgeorge | 13.05.2014

Dekuji Venco za potvrzeni. Je to jednoduche jako facka. Poslat neco do kopru umi kazdy. Ale ty co na to nemaji koule, budou vzdy odpurci!!!
Czgeorge

Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

Petr | 17.05.2014

No to jistě, zvýšená vynaložená energie na rozklad vody, mizivá účinnost generátoru plynu, naprosto mizivé objemy HHO a ještě to uspoří. Jste vážně takový magor, nebo jen svou pitomost maskujete výhodnou koupí totální blbosti?

Re: Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

Czgeorge | 17.05.2014

Á pozor, dalsi papirovej fyzik co nema koule neco vyzkouset v realu. Nebo jen zavistive zvasty? :-)))

Re: Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

Michal Petroš | 07.04.2015

petre mamlas jsi ty :D nekritizuj neco cem vis houby auta jezdi na vodu i kdyz stan mayer je davno posmrti byl to prvni clovek co prekopal plazovou buginu na vodu a ta nemela nadrz s benzinem vubec vubec nejde o to ze potrebujes desitky az stovky litru hho a minutu staci vazne jen trocha a uspora a kultivovanost motoru nastane prakticky hned po montazi a nejde ani o ty ampery co pustis do generatoru mi jede generator na 5A coz jsem ziskal zpet dennim svicenim a spotreba spadla o 3 litry coz strci do kapsy i blbe lpg ktere je sic legalni ale vice nebezecne nez ty neschvalene vodikove bublatka co davame do aut my stan mayer vyvinul generator ktery pri nizkem proudu vytvori vice energie nez se do nej vlozi a k tomu staci ten zazrak co davaji skoro u kazdeho prestavboveho kitu zvany PWM aneb pulzne sirkova modulace kdyz do tech elektrod pustis tech par amperu co usetris dennim svicenim pri 200Hz tak ziskas tolik vodiku ze by sis mohl postavit hinderburg a znovu ho ze srandy odpalit ty troubo :D

Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

milan | 09.10.2014


mili vodikovy nadsenci.

prvy krat pisem na ake kolvek forum.Skusok som urobil neurekom na stac.motore kde mám exaktne zmeranu presnu spotrebu a asi este dalsich 30 udajov.Pre dokreslenie stacionar motor je1500ot-min rovnaka zataž podmienky rovnake žiadne brzdenie apod.Pri dodani 2l vodika uspora žiadna pri dodani 8l vodika uspora žiadna asi bol problem v zapojeni každy položi otazku.Nie je to pravda .Zapojil som propan butan rovnakym sposobom uspora 25percent.Kto mi vie s danym problemom pomoct moj mail scm4@scm.sk Vyskušal som viac druhov generatorov .objem mojho motora 16l.
vodiku zdar MILAN

Re: Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

a přece se točí - ať nás dá všechny na hranici Pan Petr biskup veliký | 18.07.2015

Pane Milane zkuste si ktomu dát ještě ovladač lambda a nebo pokud je to benzín tak ovladac skrticí klapky, stoji to 500, ono jako vse ostatní co neni dobře nastavenu nemusí fugovat správně, spotřeba se muže zvětšit protože lambda davá s vodikem jine informace a přidává směs a zákonitě se zvedne spotřeba

Re: Re: Re: velké naftové motory

Petr | 24.05.2014

Zvýšení odběru el. energie v autě o 150 W zvýší spotřebu asi o 1 dl paliva. Kolik enegrie je v 1 dl paliva a kolik se dá získat energie po odečtení ztrát? Pořád stejná písnička o zázraku.

Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

Tomas | 25.01.2020

Pokud namontujete LED dennní svícení ušetříte asi 100W : 12V = 8.3 Ampér pro generátor HHO já doporučuji 5A aby se nepřehříval a ještě ušetříte oproti normálnímu svícení 8,3-5=3,3A . Jinak je pravda že díky zákonu zachování energie čím výce odebírám proudu z alternátoru tím více alternátor přes řemenici brzdí motor ,jen na světlech to dělá 0,5až 1litr na sto km. Pokud máte v autě klimatizaci a tedy silný alternátor můžete jet i na 20ampér jen pak doporučuji 4ks generátorů výkon se rozloží a nepřehřívají se....

Re: Re: Re: velké naftové motory

brut | 05.07.2014

Jednoduše lžeš. A o fyzice tu vůbec nemluv, sám jí nerozumíš.
Voda nemá chemický energetický potenciál - nebo to chceš vyvracet?

Re: Re: Re: Re: velké naftové motory

Petr | 11.03.2015

Jednoduše jsi blb.

Záznamy: 1 - 50 ze 174
1 | 2 | 3 | 4 >>

Přidat nový příspěvek