HHO

Diskusní téma: HHO A VODÍKOVÝ GENERTOR

Re: Re: Re: velké naftové motory

Adrian692 | 26.04.2015

Presne tak. Treba vyskusat a potom kecat. Len ak tomu nerozumies tak si to radsej daj namontovat odbornikom.

Re: Re: Re: velké naftové motory

riva | 06.03.2017

Ahoj , mam taky 120 za9.4 nejezdí ani náhodou. co tam máš namontováno. poradíš?

Re: Re: velké naftové motory

Radim | 01.02.2015

Nejde o to,aby motor poháněl vodík,ale o to,aby vodík zvýšil účinnost spalování fosilních paliv.

Jednoduchá logika

Jenda | 07.04.2014

Všechny Vás zdravím, nerad píšu do blogů ale nedávno jsem shlédnul tento film:
https://www.youtube.com/watch?v=nlS10FysxK8
to mě přivedlo na myšlenku, že my jako lidé žijeme z vody a potravy. Kolik jsme schopni vydat energie ?? Kolikrát nevypijeme ani 1l vody denně a fungujeme 16 hodin !! Naše tělo umí rozkládat potravu a brát si z ní energii !! Využívá tedy biomasu a to Vše zdarma. To znamená, že tento systém existuje !! Proč by tedy lidé nemohli postupně přijít na metodu rozložení vody a využití energie z ní? Kde se bere energie zemského jádra po desetitisíce let? Z mála je možné vytvořit hodně! Dalším příkladem je obyčejný mravenec, který dokáže unést několikanásobnou váhu sama sebe. Jak je to možné když mluvíme o zachování energie? Zkuste zvednout jen tak jen 3x váhu sami sebe. Jinou věcí je, že jsou zde vždy osoby s mocí a chamtivostí, kterým je naprosto jasné že energie zdarma by pro ně znamenala ekonomickou katastrofu. Žel na to doplácí lidé a příroda kolem nás. Neumím si ani představit, jak by to pomohlo ovzduší, kdyby jen 50 % všech aut jezdilo na vodu !!! Jen se lidi zamyslete, zastavte na chvilku a koukněte na veškerou energii kolem sebe. Není to přeci jenom popření zákona o zachování energie? A dalo by se psát dál a dál...
Přeji všem příjemný den.

Re: Jednoduchá logika

brut | 20.04.2014

Zamyslet by ses měl hlavně ty, proč asi něco takovýho není v praxi dávno.
Jednoduše proto, že to jaksi nefunguje, jak si ty představuješ. Voda není palivo, nemá chemický potenciál.

Re: Re: Jednoduchá logika

Jenda | 24.04.2014

nemá chemický potenciál? H2O ti nic neříká? Z toho je vidět kdo sem píše ing. názory.

Re: Re: Re: Jednoduchá logika

brut | 05.07.2014

Ano, voda nemá chemický energetický potenciál.
A ty jsi hloupý člověk - asi nevíš, co to je chemická značka "O", co je oxidace a hoření.

Re: Re: Jednoduchá logika

borrrr | 25.01.2016

Zamyslet by jsi se měl ty, protože jsi totální výkvět zvláštní školy..... uvažuj, než něco veřejně vypustíš ....

Praktické zkoušky

Petr | 31.12.2013

Příspěvek na konferenci FISITA 2004
[2004_Mihaylov_FISITA] popisuje pokus s malým motorem o středním výkonu asi 4 kW, do kterého bylo z externího zdroje dodáváno 160 l vodíku za hodinu. Účinnost spalování vzrostla, podle autorů příspěvku, o 15 %.
To je skutečnost. Stando tvrdí úsporu 20 % při 4 l směsi. Někdo je tady magor ale já to nejsem.......

Re: Praktické zkoušky

brut | 20.04.2014

Magor je ten, kdo věří blbostem a rád si zaplatí za hovadinu.
Voda není palivo. na její rozklad je nutné větší množství energie, než je možné využít z plynů, vzniklých jejím rozkladem.

Re: Praktické zkoušky

Motorář | 12.10.2014

Ahoj.
Nemáš v tomto příspěvku někde překlep nebo nesrovnalost ?
Píšeš 160 litrů vodíku za hodinu versus 4 litry směsi, ale za minutu.
Takže 160 litrú vodíku za hodinu versus 240 litrů směsi (vodíku+kyslíku) za hodinu.
Nebo se pletu ? Je to možné :)
Píšu to jen pro upřesnění. A nebo jsem to špatně pochopil já, nevim :)

Absolutní hovadina

Petr | 31.12.2013

Vyvíječ dá za 1 min 4 l směsi, motor ale nasaje 7000 l směsi. Úspora 20 % je taková kravina, že to je na zbavení svéprávnosti ! Vodík má objemově 1/4 výhřevnosti nafty !!!! Spotřeba naroste o zvýšení odporu alternátoru. Takže velké nic sníží spotřebu ...... Blahopřeji k debilitě.

Re: Absolutní hovadina

Martin | 01.04.2014

Tak s tebou bych chtěl mluvit,ano neříkám,že je to jednoduché,ale pokud je člověk inteligentní a trpěliví dokáže to.Dnes už umím vyrobit takové množství vodíku,že malí čtyřtaktní motor bez problémů jede,a odběr proudu? V pohodě mi na to stačí kolem 10V a 0,36A,pokud nevěříš tak nemám problém s tím to ukázat. Ve vodíku je budoucnost...:) nenechte se zmást a odradit lidmi kteří tomu nevěří...:),dejte na své tušení a jděte svou cestou,protože to co se uvádí na většině stránkách nikdy takové výsledky mít nebude!!!

Re: Re: Absolutní hovadina

brut | 20.04.2014

Ty jdi pro Nobelovku, protože jsi asi objevil perpetuum mobile.
10 V x 0,36 A = 3,6 W.
Tenhle výkon když využiješ na elektrolzér, pak díky účinnosti 50% dostaneš vývin vodíku výkonem 1,8 W. Spalovací motor jej spálí s 25% účinností, tedy 0,45 W výkon.
Ale asi neumíš ani počítat, ani neznáš úplné základy fyziky.

Re: Re: Absolutní hovadina

Petr | 24.05.2014

A co ty desetiny Watu utáhnou? Nudli z nosu?

Re: Absolutní hovadina

Radim | 01.02.2015

NEJDE TU O TO,ŽE VODÍK JE PALIVO,KTERÉ POHÁNÍ MOTOR,ALE O TO,ŽE TO ZVÝŠÍ ÚČINNOST SPALOVÁNÍ FOSILNÍCH PALIV.

HHO

jiri | 20.12.2013

Takže pánové co tady tuto metodu zavrhli dřív než si vo tom něco přečetli
https://www.youtube.com/watch?v=aqbWZiib7U8

nekonvenční metoda je lepší :)

HHO

Klain | 17.11.2013

Ja som to namontoval do felicie,veriac že znižim spotrebu ako to deklaruju predajcovia,ale skutočnost je ina,spotreba sa nezmenila.Akurat predajca zarobil.

Re: HHO

brut | 20.04.2014

Spotřebu tím můžeš leda zvýšit.

Braun gas

Karakoram | 11.08.2013

Voda palivo je a to budoucnost dokáže. Stanley Mayers ve svém beach bugy už v 70. létech projel celé Státy na pár galonů vody ano jenom vody, žádný hybrid či něco podobnýho, měl trochu jinší systém než zde zmiňovaný generátor. Všichni byly nadšení, armáda od něj koupila patent a že bude vyrábět motory. Za týden zahynul v dosud neobjasněné nehodě a od tý doby je ticho po pěšině. Pro Špejbly a Hurvínky jako Uhuhu a Haha doporučuji si to vyhledat na You tube, teda za předpokladu že umí aspoň základy angličtiny.

Re: Braun gas

brut | 20.04.2014

Hezká pohádka...

:ODDD

Re: Braun gas

Mates | 01.06.2014

Vodu pil a šlapal? :D

Jen se smějte.....

Mirek | 18.07.2013

Pánové,všem těm,co tady píší,že to nemůže fungovat,že existuji fyzikální zákony atd se jen usmívám.Ano,fyzikální zákony fungují a pravdou je to,že alternátor potřebuje energii,ze které vytvoří směs vodíku a kyslíku.Energie potřebná pro výrobu této směsi je větší,než energie,která se získá např.spálením této směsi.Potud by si každý řekl:"no jo,to nemůže fungovat atd. atd....".Co je ale nejdůležitější a bylo to tu i výše uvedené je to,že pokud tuto směs přidáte do do nasávání,zlepší se prohoření směsi jako takové a s tohoto vyplívají ty pozitiva,snížení spotřeby atd.,Nebudu se tu dále nějak rozepisovat,tuto problematiku studuji na netu už více jak dva roky a vím,jak to funguje,co je potřeby atd..Kdo bude chtít,ať si to najde,nejlépe na zahraničních stránkách.Prakticky jsem HHO namontoval do několika vozidel včetně svého a při dodržení určitých pravidel můžu s klidem prohlásit,že to snižuje prokazatelně spotřebu u řidičů.kteří mají "lehkou" nohu, u "závodníků" toto nemá smysl instalovat.Závěrem tedy řeknu jediné, jen se smějte a když o tom h.... víte,tak se stejně nakonec můžu smát jen já Vám.n

Re: Jen se smějte.....

hohoho | 10.08.2013

Měření ovšem neprovedeno, takže blábláblá....!
:O)))

Re: Re: Jen se smějte.....

MARTIN | 11.01.2014

NAMONTOVAL JSEM HHO GENERATOR DO VOZIDLA O OBJEMU 2,5LITRU JEZDIM PORAD STEJNOU TRASU 500KM BEZ VODIKU SPOTREBA BYLA 6,9LITRU S LEHKOU NOHOU S VODIKEM 3,5LITRU TAK KDO SE SMEJE NAPOSLED VYZKOUSEJTE SI TO SAMI A UVIDITE PRO BLBCE RAD PREDVEDU A UKAZU NA VLASTNI OCI LLUNGREN@SEZNAM.CZ

Re: Re: Re: Jen se smějte.....

vlada. | 18.02.2014

PROSIM TE PORADILS BIS MI S VYROBOU VYVIJECE VODIKU,,,,

Re: Re: Re: Jen se smějte.....

brut | 20.04.2014

Měření je rozhodující, ne tvoje pocity a kecy.

Re: Re: Re: Jen se smějte.....

Kendy | 03.11.2014

Rád bych zajel a kouknul na instalaci díky

Re: Jen se smějte.....

Petr | 02.01.2014

Kdo má lehkou nohu, nebude vyhazovat peníze za takovou blbost. Porovnejte si okamžité objemy vytvořeného plynu HHO a zjistíte, že to je přesně 0,05 L neboli jeden velký frťan pro 4 válce např. 2L motoru. To pro motor neznamená naprosto nic a ještě to zatíží motor mechanickým odporem alternátoru, což nese snížení využitelného točivého momentu motoru= zvýšení spotřeby. To je celé.

Re: Re: Jen se smějte.....

brut | 20.04.2014

Ano, je to tak.
Ale ty střelené děti jsou líné počítat a raději těm blbostem věří.

kde bych to měl koupit???

Bedřich | 14.02.2014

tady se pořád diskutuje o tom jestli to funguje nebo ne s kreténama rád bych na tebe dostal spojení telefon nebo tak floutke.a@seznam.cz Děkuji Beda

Re: Jen se smějte.....

valeček | 03.03.2014

Mohlo by to skutečně mít ten efekt že by směs obohacená vodíkem a kyslíkem hořela rychleji a dokonaleji.Problém ale bude s lamda sondou která bude indikovat chudou směs a tedy se přidá palivo, tohle by šlo na počítači přenastavit ale při vypnutí HHO by prudce poklesl výkon.Pokud nebude upraven software řídícího počítače na tuto dvojí alternativu nebudou výsledky dobré.

Tento princip byl použit i u leteckých turbin a náporových RAMJET a SCRAMJET vodík se vyráběl metodou hydrokraku z vody a leteckého paliva za vyožití tepla motoru.Díky zrychlení hoření byly motory kratší a měly větší výtokovou rychlost.Letouny Mig 1.43 a 1.44 dosahují 2500 km/h s leteckou turbínou! Pokusný letoun X43 s motorem ramjet 8000km/h pokusné scramjet motory umožňují rychlost 15 machů a nic jinéhonež vodík spalovat nemohou.Paliva s uhlíkem totiž hoří mnohem pomaleji a nestačí shořet.

Princip urychlení hoření je jediným možným vysvětlením úspory paliva při použití HHO. Zvyšuje se tím účinnost motoru zvýšením efektivního pracovního tlaku ve válci.
Toto je i důvod proč naftové motory s vysokou kompresí mají i při horším palivu větší účinost než benzíňáky.
Pokud vím zkouší se motory se superkompresí 1:60 se vstřikovám benzínu a lihu přímo do válce jako u diselu,účinost motoru je prý teoreticky až 50%. Pokud by se využilo výfukové teplo k hydrokraku paliva bylo by to 60%.

Re: Re: Jen se smějte.....

brut | 20.04.2014

Co věta, to úplná blbost.

Re: Jen se smějte.....

D@we | 07.06.2014

Doložte prosím Vámi uvedené, cituji "prokazatelně snižuje spotřebu". Zároveň bych rád poukázal na fakt, kterým si odporujete a to sic; "snižuje prokazatelně spotřebu u řidičů.kteří mají "lehkou" nohu, u "závodníků" toto nemá smysl instalovat."
Pokud nechcete, nebo nejste schopen doložit hmatatelný důkaz, jste pro mně další užvaněná ovce.

Levná domácí výroba generátoru

Mira | 02.07.2013

Má někdo nějaký dobrý návod na levnou domácí výrobu?
Podle mě by šel udělat po domácku s náklady do 1000Kč.
Mimo jiné jsem četl , že k rozkladu stačí cca 2-3 Volty.
Takže otázka jestli by nebyl učinnější sektorový generátor.
Tím je myšleno , že napětí se rozdělí např. na 4 x po 3V.

Re: Levná domácí výroba generátoru

MichalB | 17.07.2013

Tady máte pár základních informací.
Samotný vyvíječ lze postavit levněji, než za 1000kč. Nejdražší na tom bývá těsnění. Zbytek lze sehnat za pěkně děkuji případně vymontovat z domácího harampádí.
https://energieupramene.blogspot.cz/2011/05/omluva.html
Nikoliv do technických detajlů jsem se tím zabýval zde:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.cz/2013/06/hho-generator-vodik-jako-aditivum-do.html

Re: Levná domácí výroba generátoru

hohoho | 10.08.2013

Je to podvod, nech to plavat.

Rady od Michala Bičíka neber vážně, je to prdlej esoterik.

Re: Re: Levná domácí výroba generátoru

MichalB | 03.09.2013

Ahoj Anufe. Máš se? Už to musí být nuda, psát jedno a to samé, co?

Re: Re: Levná domácí výroba generátoru

John D | 18.09.2013

Klidně bych Ti to předvedl ty posměváčku , ale Ty bys stejně nevěřil ani vlastním očím .

Re: Levná domácí výroba generátoru

VAPE | 13.10.2013

základem je měnič hz cena cca 3000 kč. Jinak to nemá cenu. Sám sem po namontování měniče čuměl jak blbec.....

Re: Re: Levná domácí výroba generátoru

KKK | 18.04.2015

Možná jsi čuměl i na splachovací záchod, co je to za novinku, že?

Re: Levná domácí výroba generátoru

váleček | 03.03.2014

Někde jsem viděl ten "domácí" generátor podrobně popsaný ale tam se používala děrovaná hliníková elektroda vložená mezi 2 nerezové.Na těch nerezových bylo 12V stejnosměrných a na tu hliníkovou se přivádělo 30 000V střídavých ze zapalovací cívky.Tento princip za cenu rozpouštění hliníkové elektrody vyrábí vodík rychleji a s mnohem menší spotřebou el. proudu.Ale to pak vlastně budeš jezdit na ten hliník? V těch komerčně vyráběných zařízeních je prý elektroda lisovaná z hliníkového prachu kde je každé zrnko hliníku potaženo telurem?( nebo čím)) takže se hliník nerozpouští. Tohle si doma neuděláš!

HHO škoda felicia

Tomáš Marný | 11.04.2013

Je to bomba, koupil sem si to do moji felicie po mame a jezdim za par kacek, fakt to doporucuju

Re: HHO škoda felicia

Haha | 20.04.2013

Jistě. A já zamontoval dva bubléry a ještě to sere vodík.

Re: HHO škoda felicia

Vratislav - Vráťa | 01.06.2013

Já jsem se s touto technologií setkal nedávno,ale otec mi řekl,že je k tomu nutné mít nějaká zvláštní povolení,je to opravdu tak?Popřípadě mi sděl jajký je průběh bližší kontroly PČR,dík Vráťa 28,HK.

Re: Re: HHO škoda felicia

uhuhu | 06.07.2013

Hlavně to chce znát zákon zachování energie, pak tě tyhle bludy brát nebudou.

Re: Re: Re: HHO škoda felicia

eso | 12.07.2013

Zachování energie ano, ale pokud mi v autě alternátor vyrobí energii která se bud uloží do baterky, nebo využije na hho, tak o žádnou další energii nepřicházim ne?
Prostě jen využiju to čeho je stejně přebytek.

Re: Re: Re: Re: HHO škoda felicia

hohoho | 10.08.2013

Přicházíš.
Protože tady ji nedáš do baterky, ale do elektrolýzy, účinnost cca 50%, zbytek tepelná ztráta. Pak ten vodík s kyslíkem (stejně je to jen nepatrné mnžství, asi tak 1 ccm plynu pro jeden válec na jedno nasátí) spálíš s účinností max. 30%.

No effect....

:o)))

Re: Re: Re: Re: HHO škoda felicia

hohoho | 10.08.2013

Přicházíš.
Protože tady ji nedáš do baterky, ale do elektrolýzy, účinnost cca 50%, zbytek tepelná ztráta. Pak ten vodík s kyslíkem (stejně je to jen nepatrné mnžství, asi tak 1 ccm plynu pro jeden válec na jedno nasátí) spálíš s účinností max. 30%.

No effect....

:o)))

Více zde: https://www.greenczech.cz/produkty/hho/

Re: Re: Re: Re: HHO škoda felicia

rnd | 12.10.2013

Ten altík tu energii může vyrobit (pokud je baterie prázdná) a tím se zatíží a bere energii od pohonu, nebo ty "volné" ampéry vyrábět nemusí (pokud už je baterie nepobere).
K pochopení je to u "dynama" na jízdním kole. Nezatížené dynamo se otáčí snadno a jede se s ním lehko, Po zatížení žárovkou se sotva otáčí a výrazně brzdí kolo. Musíme dodávat o to víc energie.
U auta je to stejné. Když zatížíme altík dalším spotřebičem, musíme mu motorem dodat o to víc energie a motor o to víc chlastá.
Žádná energie v autě není zadarmo (viz denní svícení)

Záznamy: 51 - 100 ze 174
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Přidat nový příspěvek